Testimoni Collagen Powder Shaklee | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Tuesday 9 September 2014

Testimoni Collagen Powder Shaklee

Rasa tak lengkap kiranya cerita pasal Collagen Powder tapi tak update tentang testimoni pengguna Collagen Powder.

Tapi sebelum tu, mari kita mengulangkaji kebaikan dan manfaat Collagen Powder ni.

Kebaikan dan Manfaat Collagen Powder

1. Anti penuaan
Mengecilkan liang pori-pori yang kelihatan, menghilangkan kedutan dan garis-garis halus.

2. Kecantikan kulit dan rambut
Menjadikan kulit dan rambut lebih sihat, glowing dan cantik walaupun tanpa make up.

3. Membantu mengurangkan jeragat dan jerawat
Mengurangkan pigmentasi, jeragat, masalah jerawat dan tona tidak sekata

4. Menganjalkan kulit dan payudara
Membantu menegangkan kulit muka dan menganjalkan payudara. Juga menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut.

5. Sebagai sokongan kesihatan sendi
Meningkatkan pergerakan serta menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang.

6. Membantu kelembapan kulit
Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan gatal pada kulit muka.

Anda boleh baca di artikel kami FAQ Shaklee Collagen Powder untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan Collagen Powder.





Testimoni Collagen Powder Shaklee

Ada banyak testimoni untuk menjamu mata anda.


Testimoni Collagen Powder Shaklee
Testimoni Collagen Powder Shaklee 
Testimoni Collagen Powder Shaklee
Testimoni Collagen Powder Shaklee
Untuk lebih banyak testimoni anda boleh rujuk di Testimoni Collagen Powder


Anda tahukah bulan ini promosi Collagen Powder? Beli 6 kotak percuma 1 Collagen Powder. Jika nak order 1, 2 atau lebih kotak pun boleh. Saya akan beritahu rahsianya.

Jaminan kami

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam

1. Selamat
2. Semulajadi
3. Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?


Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran


Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Gombak, Kuala Lumpur dan Subang Jaya (USJ). Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran


Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Cara Order Shaklee Collagen Powder Promosi Beli 6 Percuma 1 Hanya Bulan September 2014

Jadi, anda sudah tahu dasyatnya penangan Collagen Powder sampai testimoni gempak gitu. 

Bagi saya sendiri Shaklee Collagen Powder tetap menjadi pilihan saya, sebabkan oleh kualitinya. Untuk menjaga tubuh saya mestilah saya pilih yang berkualiti walaupun mahal harganya berbanding produk tanpa kualiti dan murah yang akhirnya tidak memberi kesan atau lebih teruk lagi memberi kesan buruk kepada badan.

Apa pilihan anda?

Untuk mendapatkannya, anda boleh hubungi saya:

SMS / Watsapp :0122195919 
SID: 864679