Mealshake Terbaik Untuk Anak-anak | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Wednesday 10 September 2014

Mealshake Terbaik Untuk Anak-anak

Saya merupakan pengguna Mealshake. Dan memang ikutkan pengalaman saya mealshake adalah yang terbaik buat anak-anak saya.

Sejarahnya saya start bagi pada anak sulung saya pada usianya 4 tahun. Masa tu hampir 8 bulan juga beliau setiap bulan kena demam tonsil. Jenuh saya berubat, ubatan moden, dan vitamin yang saya beli di farmasi. Macam-macam brand saya dah cuba.

Akhirnya saya mengadu kepada Master Nur Zahirah. Beliau cadangkan cuba Mealshake, Omega Guard dan Vita C Chewable.

Nak tahu? Inilah penyelesaian yang paling saya happy dalam hidup saya. Maklumlah bila anak sakit kita memang susah hati. Demam tonsil pulak mesti demam tinggi, jadi memang saya risau. Bila dah ambil Mealshake dan Omega Guard, alhamdulillah beliau dah 6 tahun sekarang ni jarang-jarang demam. Tonsil pun tak bengkak lagi.

Inilah yang saya nak share dengan anda. Anda sebagai ibu bapa mesti sama saja dengan keadaan saya kalau anak-anak tak sihat. Sedih, risau, semua ada kan. Nak gi kerja pun serba salah. Sebab itu saya nak ajak anda gunakan Mealshake kepada anak-anak anda. Ia memang terbaik.


Mealshake terbaik untuk anak-anak
Pengguna setia Mealshake - Mealshake terbaik untuk anak-anak



Mealshake Terbaik Untuk Anak-anak

Ia merupakan:
- Makanan segera yang rendah lemak dan rendah indeks glisemik.
- Mengandungi 19 jenis vitamin utama dan mineral tambahan
- Sesuai sebagai makanan tambahan untuk kanak-kanak

Cara bancuh bukan macam bancuh susu, bukan juga ganti susu. Hanya 1 sudu kecil sehari. Jadi 2 orang anak-anak saya 1 balang tu bertahan 2 hingga 3 bulan.


Perbezaan Shaklee


1. Mealshake menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisi mudah diserap untuk kegunaan harian.

2. Mealshake diperbuat daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin ni adalah bahan terbaik yang mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam tubuh dari peringkat bayi hingga orang dewasa. Kebiasaannya ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

3. Mealshake dihasilkan untuk semua golongan.
- Kanak-kanak
- Pelajar
- Ibu mengandung
- Para atlet
- Vegetarian
- Orang sakit
- Orang yang sibuk bekerja
- Orang yang kerap mengambil makanan segera.

Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh khasiat, Mealshake terbaik untuk anda dan anak-anak.


Manfaat Utama Mealshake

1. Mealshake menyediakan nutrien yang lengkap

Ia memberikan 24 jenis vitamin penting daripada vitamin A ke Z dengan mineral dan mineral surih. Mineral sangat penting kepada tubuh untuk meningkatkan kadar penyerapan vitamin dan menjadikan enzim kekal aktif. Ia turut mengandungi lecithin soya yang penting untuk bekerjasama dengan vitamin larut lemak.


2. Mealshake menyediakan bekalan nutrisi utama untuk sel-sel tubuh

Memandangkan ia kaya dengan protein (tanpa laktosa), Mealshake membantu dalam pembentukan sel-sel bagi kulit, kuku, rambut, organ, darah, sel-sel vaksin dan lain-lain. Selain itu ia turut meningkatkan imun kanak-kanak.


3. Mealshake untuk fungsi tumbesaran

Mealshake kaya dengan vitamin dan mineral termasuk asid folik, Biotin, kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses kanak-kanak membesar.


4. Mealshake untuk anti oksidan

Mealshake mengandungi vitamin seperti vitamin A, C, E, zink, selenium. Vitamin ini merupakan komponen anti oksida untuk melawan penuaan. kanak-kanak juga terdedah kepada radikal bebas yang boleh melemahkan sel badan.


5. Mealshake mencantikkan kulit wajah

Mealshake mengandungi vitamin B Complex, zat besi dan copper yang penting untuk pembentukan sel darah merah yang sihat. Ini membantu meningkatkan warna kulit muka dan mencantikkan kulit anak.


6. Mealshake sebagai detoksifikasi

Ia kaya dengan serat larut yang membantu mengeluarkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut. Justeru Mealshake membantu mengatasi masalah sembelit di kalangan kanak-kanak.


Testimoni Mealshake Terbaik Untuk Anak-anak


1. Demam tonsil 
2. Tingkat selera anak
3. Kerap demam / selesema / batuk
4. Rita Rudaini guna Mealshake untuk anak-anak


Mealshake terbaik untuk anak-anak
Rita Rudaini Pengguna Mealshake


Selain itu anda boleh lihat testimoni berikut


Testimoni Mealshake
Testimoni Mealshake - Tingkat pertahanan badan


Testimoni Mealshake
Testimoni Mealshake - Asthma


Testimoni Mealshake
Testimoni Mealshake - HFMD


Testimoni Mealshake
Testimoni Mealshake - Ekzema


Testimoni Mealshake
Testimoni Mealshake - sembelit




Testimoni Mealshake
Testimoni Mealshake - Tingkat Kecerdasan


Cara Pengambilan Mealshake


Untuk kanak-kanak berusia 1 hingga 7 tahun hanya 1 sudu kecil sehari.


Untuk orang dewasa (8 tahun ke atas) maksima 3 sudu besar sehari.



Jaminan kami

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam

1. Selamat
2. Semulajadi
3. Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.


Mengapa saya?


Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.


Penghantaran


Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Gombak, Kuala Lumpur dan Subang Jaya (USJ). Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.


Pembayaran


Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.


Cara Order Mealshake Promosi Beli 3 Percuma 1 Hanya Bulan September 2014

Saya telah berkongsi apa yang saya telah berikan kepada anak-anak saya yang pada hemat saya vitamin ini memang membantu mereka untuk kekal cerdas dan sihat. Mealshake memang terbaik untuk anak-anak.

Apa pilihan anda?

Untuk mendapatkannya, anda boleh hubungi saya:

SMS / Watsapp :0122195919 
SID: 864679