Buffet Ramadhan Hotel Istana | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Monday 21 July 2014

Buffet Ramadhan Hotel Istana

Semalam seluruh keluarga kami dijemput hadiri jamuan berbuka puasa di Hotel Istana, Kuala Lumpur. Memang sebenarnya tak rancang, tapi last minit tengahari tu dapat jemputan. Kita penuhi jemputan sajalah kiranya.

Bukan susah cari Hotel Istana ni, saya pernah datang sini dulu time Master Celebration Nur Zahirah, mommy saya dalam Shaklee. Food memang saya tahu sedap-sedap masakannya.

Kami sampai dalam pukul 7.10 petang, sedang elok orang lain pun sedang ambil food siap-siap untuk berbuka. Makanan memang sangat banyak, macam tu boleh buat orang rambang mata, sempat makan ke semuanya? Huh tak kot.

Gambar saya tak sempat ambil sebab handphone tertinggal di rumah, dan memang sibuk saya sambil makan sambil monitor anak-anak saya.

Buffet Ramadhan Hotel Istana
Buffet Ramadhan Hotel Istana

Memang recommended lah kalau anda memang suka berbuka di hotel, bolehlah berbuka di Hotel Istana ni. Memang sedap. Saya paling suka buttermilk seafood dan oysternya yang segar. 

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah? 

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner 
PM/SMS/Watsapp 0122195919 
Emel ahmad.raihanah@gmail.com 
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com 
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner 
Konsultansi percuma

2 comments:

  1. hotel istana dia punya masakan memang sedap dan banyak masakan melayu.

    ReplyDelete
  2. Kan u, memang sedap. Tapi sebab banyak sangat food, tidaklah sempat cuba semua. :)

    ReplyDelete