10 Sebab Meashake Terbaik Untuk Kanak-kanak | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Friday 26 September 2014

10 Sebab Meashake Terbaik Untuk Kanak-kanak

Saya mulakan pengambilan Mealshake untuk anak-anak saya dengan pelbaagai sebab. Mengapa Mealshake dan bukan multivitamin jenama lain di pasaran. Antara sebabnya:

1. Keperluan suplemen oleh kanak-kanak
2. Menguatkan sistem pertahanan badan anak-anak
3. Terbaik untuk anak-anak cerdas dan pintar
4. Produk Shaklee dijamin semulajadi dan selamat
5. Testimoni yang sangat banyak berhubung penggunaan Mealshake di kalangan kanak-kanak

Dalam artikel ini saya bawakan 10 sebab mengapa Mealshake memberi lebih daripada apa yang anak-anak anda perlukan untuk pertumbuhan dan perkembangan.


10 Sebab Meashake Terbaik Untuk Kanak-kanak
10 Sebab Meashake Terbaik Untuk Kanak-kanak


10 Sebab Mealshake Terbaik

1. Mealshake mengandungi karbohidrat

Karbohidrat di dalam Mealshake mempunyai indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan tenaga sepanjang hari.


2. Mealshake Mengandungi Protein

Protein yang terkandung di dalam Mealshake adalah lengkap dengan 9 asid amino. Ia sangat penting untuk pertumbuhan dan pembaikian tisu badan.


3. Mealshake mengandungi Vitamin A,C dan E

Vitamin A,C dan E merupakan vitamin anti oksidan yang membantu mengekalkan kesihatan kulit dan membaiki sel-sel badan.


4. Mealshake mengandungi serat

Serat dalam Mealshake berasal daripada arabic acacia (atau al-manna) yang membantu penghadaman dan mengelakkan sembelit.


5. Mealshake mengandungi Vitamin B

Vitamin B membantu untuk meningkatkan fokus dan perhatian serta memelihara kesihatan sistem saraf kanak-kanak. Ia penting untuk pembelajaran.


6. Mealshake mengandungi sodium dan magnesium

Sodium dan magnesium membantu keseimbangan cecair dalam badan, justeru mengurangkan rasa letih di kalangan kanak-kanak yang suka bermain.


7. Mealshake mengandungi Vitamin C

Vitamin C penting untuk kesihatan gusi, gigi dan kulit, serta menentang jangkitan kuman. Ia juga membantu meningkatkan pertahanan badan.


8. Mealshake mengandungi Vitamin A

Vitamin A sangat penting untuk kesihatan mata.


9. Mealshake mengandungi kalsium dan vitamin D

Kalsium penting untuk kesihatan dan perkembangan tulang manakala vitamin D meningkatkan penyerapan kalsium dalam badan.


10. Mealshake mengandungi zat besi dan vitamin B12

Kedua-dua nutrisi ini penting untuk pembinaan sel-sel darah merah.


Saya Mahu Mealshake Untuk Anak-anak Saya!

10 Sebab Meashake Terbaik Untuk Kanak-kanak
10 Sebab Meashake Terbaik Untuk Kanak-kanak


Daripada 10 sebab di atas, saya tahu Mealshake memang pilihan terbaik untuk anak-anak saya:

1. Mengandungi 19 Vitamin dan Mineral yang diperlukan
2. Mengandungi 9 asid amino perlu
3. Merupakan sumber terbaik untuk fiber dan protein
4. Kaya dengan kalsium
5. Mengandungi indeks glisemik yang rendah

Saya mesti pilih SEKARANG!

Jaminan kami

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam

1. Selamat
2. Semulajadi
3. Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.


Mengapa saya?


Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.


Penghantaran


Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Gombak, Kuala Lumpur dan Subang Jaya (USJ). Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.


Pembayaran


Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.


Cara Order Mealshake Promosi Beli 3 Percuma 1 Hanya Bulan September 2014

Saya telah berkongsi apa yang terbaik untuk membantu anak-anak anda. Bagi saya sendiri Mealshake mengandungi semua nutrisi asas untuk kanak-kanak yang sedang membesar dan saya sangat yakin kepada Mealshake.

Untuk mendapatkannya, anda boleh hubungi saya:

SMS / Watsapp :0122195919 
SID: 864679