Cara Rawat Kulit Kering Dengan Cepat | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Thursday 25 September 2014

Cara Rawat Kulit Kering Dengan Cepat

Sebenarnya ramai je yang ada masalah kulit, ini termasuk kulit berminyak, berjerawat dan kulit kering. Saya sendiri alami kulit berminyak, tapi kadangkala tangan dan kaki jadi terlampau kering. 

Kulit kering biasanya disebabkan oleh kekurangan vitamin, kekurangan air dalam tubuh atau terlalu lama berada dalam tempat beraircond (penghawa dingin). Kulit kering akan merosakkan penampilan kita jika tidak dirawat dengan betul.



Cara Rawat Kulit Kering Dengan Cepat
Cara Rawat Kulit Kering Dengan Cepat



Ada juga dengan masalah ulat air. Jari akan jadi kering, mengelupas, dan gatal selepas melakukan tugas harian di rumah. Kalau garu, memang berdarah dan pedih.



Cara Rawat Kulit Kering

Selain tips seperti penggunaan lotion dan minum air kosong sekurang-kurangnya 3 liter sehari, saya mencadangkan penggunaan suplemen Collagen Powder bagi merawat masalah kulit kering.

Ada orang sanggup laburkan sampai beribu-ribu RM untuk merawat dengan ubat, berjumpa pakar kulit dan sebagainya. Ada sekali anak saudara saya terkena air panas. Maknya gunakan cream yang dibekalkan doktor, tetapi kesannya menyebabkan kulit kering terhadap bayi tersebut. 


Jadi tak semua cream di luar sana elok untuk kulit, sebaiknya pilihlah yang semulajadi seperti produk Shaklee.



Kelebihan Collagen Powder Untuk Rawat Kulit Kering Dengan Cepat

Untuk mendapatkan kulit sihat dan lebih lembap anda boleh menggunakan Collagen Powder. Ia mempunyai jaminan klinikal daripada Shaklee bahawa kesan boleh dirasai selepas penggunaan 8 minggu. Namun ada orang mendapatkan perubahan hanya dalam tempoh 5 hari penggunaan.


Cara Rawat Kulit Kering Dengan Cepat
Collagen Powder terbukti berkesan secara klinikal dalam tempoh 8 minggu


Saya menggunakan Collagen Powder, apa yang saya ingat kulit saya kurang sangat berminyak. Ia jadi lebih lembap dan rasa sejuk. Wah memang saya jatuh cinta terus masa tu!


Bagi masalah kulit kering, mestilah kesan hebat yang sama akan dirasai. Kisah seorang pengguna mengalami masalah kulit kering disebabkan ulat air salah satu contoh. Beliau menggunakan Collagen Powder untuk mengatasi masalahnya. 



Cara Rawat Kulit Kering Dengan Cepat
Testimoni Collagen Powder Rawat Kulit Kering Dengan Cepat


Apa yang sangat teruja, kulit mengelupas mula beransur hilang selepas hari kedua dan semakin berkurang pada hari kelima. Tu dia... sebab tu memang saya kata ada yang merasai perubahan ketara seawal 5 hari sahaja.


Beliau pun memang sukalah, untung sangat melabur pada produk yang hebat dan selamat. Kulit pun makin anjal, kurang cela dan kesihatan bertambah baik.

Satu lagi testimoni. Masalah kulit juga ni. 


Testimoni Kulit Bermasalah Dengan Collagen Powder

Ayuh, serlahkan kejelitaanmu dengan Collagen Powder


Cara Rawat Kulit Kering Dengan Cepat
Serlahkan kejelitaan anda dengan Collagen Powder


Jaminan kami


Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam

1. Selamat
2. Semulajadi
3. Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.


Mengapa saya?


Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.


Penghantaran


Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Gombak, Kuala Lumpur dan Subang Jaya (USJ). Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.


Pembayaran


Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.


Cara Order Shaklee Collagen Powder Promosi Beli 6 Percuma 1 Hanya Bulan September 2014

Saya sangat yakin Collagen Powder akan membantu anda merawat kulit kering dengan cepat. Hubungi saya supaya saya dapat bantu anda dan keluarga lebih sihat.

Jika anda juga mendapatkannya, anda boleh hubungi saya:

SMS / Watsapp :0122195919 
SID: 864679