Testimoni Alfalfa Complex | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Sunday 16 February 2014

Testimoni Alfalfa Complex

Sebaik sahaja saya membuat keputusan untuk serius dengan bisnes Shaklee, perkara pertama yang saya lakukan adalah memastikan ibu bapa saya menggunakan Shaklee. Sebab ibu bapa saya adalah pengguna tegar suplemen, justeru tak salah minta mereka menukar jenama. Change brand, change your life.

Baru-baru ini bibik adik saya minta suplemen untuk menaikkan berat badan. Saya kata kenapa nak naikkan berat badan sedangkan umur sudah banyak (umurnya lebih 40an), namun saya berikan juga suplemen, tetapi saya berikan Alfalfa Complex, signature produk Shaklee.



Bibik anak-anak saya pun saya berikan Alfalfa Complex. Selepas seminggu inilah testimoni mereka

"Selepas mula makan Alfalfa Shaklee, rasa sakit-sakit badan ini tetapi berlaku sehari sahaja. Esoknya dah cergas dan rasa badan lebih ringan." Ini saya dah translate sedikit daripada bahasa Jawa diorg tu.

Ha.. bibik pun amalkan Shaklee. Kelas gitu... :)

Baca lanjut tentang Alfalfa Complex yang mempunyai 31 khasiat. Alfalfa juga merupakan sebahagian daripada produk tambahan set bersalin Shaklee dengan fungsi untuk detox dan sebagai penggalak susu. http://vitamincerdik.blogspot.com/2014/01/alfalfa-signature-product-shaklee.html

Setiap pembelian dengan saya akan mendapat TIPS EKSKLUSIF, khas untuk anda bila-bila masa sahaja.

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog 
www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook 
www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma