Cara Dapatkan Kulit Flawless Dan Sihat | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Saturday 13 September 2014

Cara Dapatkan Kulit Flawless Dan Sihat

Hujung minggu lepas saya ada hadiri kenduri sempena pergi haji, ni ex boss saya. Masa tu ada lah berkenalan dengan seorang makcik ni. Beliau cerita tentang camera 365 untuk menampakkan kulit flawless. Kelakar orangnya. Saya memang tak reti juga pasal camera ni, sebab diri sendiri pun hanya bergantung kepada kamera handphone.

Katanya kalau guna kamera 365 tu nampak kulit flawless, muda remaja terus. Tapi kalau orang jumpa kita live, memang kecewalah sebab rupa-rupanya "hampeh".

cara dapatkan kulit flawless dan sihat
Camera 360 ibarat menipu diri sendiri, masalah tetap ada




Anda ada masalah begini?


- kulit kusam
- kulit berminyak
- kulit berjeragat
- kulit berjerawat
- tona tak sekata
- kulit berparut hodoh?

Memang tak best kalau ambil gambar nampak kulit kita bermasalah camtu. Tapi penyelesaian kepada masalah kulit itu bukan menggunakan kamera 365, sebaliknya untuk mendapatkan kulit flawless menggunakan suplemen semulajadi.

Ada orang sanggup beli alat solek mahal sehingga mencecah ratusan dan ribuan untuk menutup cela di wajah seperti jerawat, jeragat dll, tapi suplemen tak mahu beli.

Orang yang cantik biasanya mempunyai kulit yang sihat dan cantik. Tidak perlu berselindung di sebalik alat solek yang tebal.

Kulit Lebih Flawless dan Sihat dengan Collagen Powder
Sebelum dan selepas mekap


Suplemen Untuk Kulit Flawless dan Sihat

Sebenarnya apa yang anda makan sama pentingnya dengan apa yang anda buat pada kulit ada. Kulit merupakan organ terbesar kita, namun perasan tak kulit dan rambut merupakan organ paling akhir menerima nutrisi melalui makanan kita. Jadi bila paling akhir boleh bayanglah baki-baki nutrisi tu le yang jadi sumber makanan kepada kulit dan rambut, kesian kulit kita takde pilihan.

Jadi paling terbaik adalah dengan mengamalkan pengambilan suplemen atau makanan tambahan. Kalau anda menitikberatkan kecantikan luaran sahaja, tak betul juga sebab bila dalaman tak jaga hasil pun tidak memberangsangkan. Selalu dengar orang kata, bermula daripada dalaman insyaAllah akan terpancar hingga ke luar.

Untuk posting kali ini saya ingin berkongsi set yang sesuai untuk kulit flawless dan sihat:

1. Collagen Powder

Untuk mendapatkan kulit sihat dan flawless anda boleh menggunakan Collagen Powder. Ia mempunyai jaminan klinikal daripada Shaklee bahawa kesan boleh dirasai selepas penggunaan 8 minggu. Namun ada orang mendapatkan perubahan hanya dalam tempoh 5 hari penggunaan.

Saya menggunakan Collagen Powder, apa yang saya ingat kulit saya kurang sangat berminyak. Ia jadi lebih lembap dan rasa sejuk. Wah memang saya jatuh cinta terus masa tu!

Cara Dapatkan Kulit Lebih Flawless dan Sihat
Kajian Klinikal Collagen Powder terbukti berkesan dalam 8 minggu sahaja


2. Vita E Complex

Vita E Complex membekalkan fungsi antioksidan kepada kulit. Bagi saya sendiri Vita E Complex membantu saya mengelakkan jerawat dan memulihkan parut hodoh. Selain tu saya guna Vita E Complex untuk kesan luka untuk mengelakkan parut.

3. GLA (gamma linolenik Acid)

GLA membantu menstabilkan hormon badan. Bila hormon badan stabil, kulit jadi lebih berseri dan sihat. Perubahan hormon juga boleh menyebabkan perubahan kepada kulit kita seperti menyebabkan kulit berminyak dan mengeluarkan jerawat misalnya.

Anda nak tahu lagi?

Rahsia hilangkan jerawat dengan cepat
Segalanya tentang kecantikan kulit


Testimoni Kulit Flawless dan Sihat


Saya sendiri pengguna produk di atas. Kulit saya dulu-dulu memanglah berminyak sangat sebab itu kerap je berjerawat. Bila berjerawat mestilah ada parut. Jadi memang saya pun berusaha sejak remaja lagi untuk memperbaiki kesihatan kulit. Sehinggalah saya temui Shaklee. Alhamdulillah kulit saya lebih sihat sekarang ni.

Bagaimanapun anda boleh lihat testimoni berikut, mereka ni pengguna Shaklee dan menemui penyelesaian masalah masing-masing dengan Shaklee. Perlu diingat, gambar dibawah tidak menggunakan Camera 360 atau mekap. Gambar original.

Cara Dapatkan Kulit Lebih Flawless dan Sihat
Kulit Lebih Flawless dan Sihat dengan Collagen Powder

Cara Dapatkan Kulit Lebih Flawless dan Sihat
Kulit Lebih Flawless dan Sihat dengan Collagen Powder
Kulit Lebih Flawless dan Sihat dengan Collagen Powder
Kulit Lebih Flawless dan Sihat dengan Collagen Powder

Kulit Lebih Flawless dan Sihat dengan Collagen Powder
Kulit Lebih Flawless dan Sihat dengan Collagen Powder


Sekiranya anda tidak mahu mengambil semua, cukup dengan pengambilan Collagen Powder dan GLA sahaja. Vita E Complex anda boleh tambah kemudian.

Untuk pengetahuan anda, bulan September adalah bulan cantik di mana Shaklee menawarkan promosi Beli 6 Percuma 1 Collagen Powder.

BONUS untuk anda:
1. FREE membership
2. Jimat RM75
3. Keuntungan BERGANDA!
4. Penjimatan dan rebet sehingga RM400++

Dapatkan juga hadiah misteri daripada saya yang anda takkan dapat daripada mana-mana pengedar!


Jaminan kami

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam

1. Selamat
2. Semulajadi
3. Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?


Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran


Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Gombak, Kuala Lumpur dan Subang Jaya (USJ). Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran


Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Cara Order Shaklee Collagen Powder Promosi Beli 6 Percuma 1 Hanya Bulan September 2014

Pada saya Shaklee telah membantu saya untuk lebih sihat, termasuk kulit flawless dan sihat. Shaklee memang pilihan saya. Anda bagaimana?

Untuk mendapatkannya, anda boleh hubungi saya:

SMS / Watsapp :0122195919 
SID: 864679