Apa beza beli keahlian vs keahlian percuma? | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Saturday 14 June 2014

Apa beza beli keahlian vs keahlian percuma?

Ok, hari ni posting saya berkenaan keahlian Shaklee.

2 kaedah jadi ahli Shaklee

Selalunya bila customer tanya bagaimana hendak jadi ahli Shaklee, saya akan explain tentang 2 kaedah iaitu

1. Yuran keahlian RM75 atau
2. Keahlian percuma dengan pembelian produk minima RM680 atau 200uv

Ha.. tapi ada pula yang tanya apa beza dan apa kelebihannya?

RM75
Anda hanya dapat memberkit sahaja. Tanpa barang, tanpa point.

RM680
Anda dapat produk yang anda beli, bersama-sama percuma memberkit dan 200uv dimasukkan ke dalam akaun anda. 200 uv bukan RM200. UV ni datang daripada point setiap produk yang anda beli. Bila dah ada 200 uv, automatik anda telah layak mendapat cash rebate yang akan dibayar oleh Shaklee dimasukkan terus ke dalam akaun anda.

Jadi satu lagi keistimewaan adalah rebet pembelian.

RM75 memang sayanglah nak bayar sekiranya ada cara nak dapat keahlian percuma. 

Nak guna sendiri atau bisnes

Mana-mana pun boleh, terpulang kepada anda. Anda jadi keahlian Shaklee untuk makan sendiri boleh, nak bisnes pun boleh. Jika untuk bisnes saya akan guide anda sampai berjaya. Nak raya ni, nak tak income tambahan? Maklumlah raya banyak guna duit dek non!

Apa yang perlu saya buat?

Just bagi info berikut kepada saya, buat pembayaran dan saya akan bantu daftarkan anda. Maklumat diperlukan adalah:

1. Nama dan no IC
2. pasangan dan no IC
3. Alamat
4. No Telefon
5. No acc bank
6. Nama bank
7. Emel

Untuk cukupkan barang RM680 tu, nanti saya boleh senaraikan barang-barang untuk dipilih. InsyaAllah jika kita niat untuk membantu orang, Allah akan dekatkan matlamat kita.



Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah? 

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner 
PM/SMS/Watsapp 0122195919 
Emel ahmad.raihanah@gmail.com L
ayari blog www.vitamincerdik.blogspot.com 
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner 
Konsultansi percuma