Awas! Anda berisiko menjadi Jutawan! | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Saturday 15 February 2014

Awas! Anda berisiko menjadi Jutawan!

Alhamdulillah hari ini raya bagi yang bisnes Shaklee. Bagi distributor Shaklee pertengahan setiap bulan adalah hari raya bagi mereka. Termasuk saya, ya sekali lagi peroleh 4 angka.


Jana pendapatan sampingan dan utama dengan Shaklee

Bulan Januari sekali lagi berjaya dengan pendapatan 4 angka. Saya harus kerja kuat sebab 

1. Tahun ni nak buat rumah, kos dalam RM400ribu

2. Nak pergi umrah tahun depan dengan ahli keluarga semua, nak pakai dalam RM30ribu

3. Nak hantar anak sulung ke sekolah rendah swasta, kos 1 semester dalam RM6ribu

4. Tahun depan saya nak achieve banyak lagi award Shaklee. 

5. Saya nak ikut melancong ditaja penuh oleh Shaklee.

Bisnes ni walaupun hanya di hujung jari (online) masih perlukan kerja kuat. 

Apa yang saya buat dengan duit bonus?
Saya dahulukan keluarga, belanja suami dan anak-anak, belanja parents dan reward diri sikit. :)

Anda mahu jana pendapatan seperti saya? Anda dialu-alukan menyertai group saya di bawah bimbingan mentor jutawan dan terkenal.

Setiap pembelian dengan saya akan mendapat TIPS EKSKLUSIF, khas untuk anda bila-bila masa sahaja.

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog 
www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook 
www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma