2 bulan guna GLA period dah teratur | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Thursday 15 August 2013

2 bulan guna GLA period dah teratur

Testimoni diri sendiri yang mengamalkan GLA..

Kepada lelaki-lelaki maaf la kalau pernyataan saya ni buat anda rasa muak.. hehe
Period adalah satu kitaran penting bagi wanita. Kalau period ni tak datang, itu kira macam bukan pelengkap bagi seorang wanita.
Saya mengalami masalah period tidak teratur. Pernah dulu sebelum mengamalkan GLA ni, period tak datang selama 8 bulan. Bukan disebabkan mengandung atau masalah kesihatan dalaman, doktor kata hormon wanita saya hanya 1% manakala hormon lelaki dalam badan lebih. itu yang menyebabkan tak datang period.
Doktor bagi ubat hormon untuk dimakan setiap bulan. Saya amalkan ubat tu selama 5-6 bulan jugak la tapi bila makan ikut aturan, period dtg. Bila stop, period pun stop. Runsing dan malas nak ulang alik ke hospital, so saya stop.
Pastu saya cuba ambil GLA ni la kan.. memandangkan period terakhir adalah bulan 3 aritu, saya amalkan GLA baru 2 bulan. Hari ni alhamdulillah period saya datang!!!.
Nampaknya hormon badan saya dah kembali normal. Terasa sempurna diri ini sebagai seorang wanita.

Maaf la kalau ada individu yang terasa dengan kenyataan saya ini. Saya sekadar ingin berkongsi kegembiraan.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



Nak tahu harga Shaklee? Hubungi

Raihanah Ahmad
Shaklee Independent Distributor (864679)
https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog 
www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook 
www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma