Closing March 2014 | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Wednesday 2 April 2014

Closing March 2014

Closing Mac 2014 - 31 Mac 2014



Semua rasanya maklum bahawa kebanyakan MLM mesti akan ada closing pada setiap hujung bulan. Samalah kesnya dengan Shaklee.

Bulan Mac 2014 berbeza dengan bulan-bulan sebelum ini yang mana kali ini alhamdulillah pada 16 Mac 2014 saya telah efektif pada rank saya. Sebelum ini hujung bulan baru tahu nasib camne. Huhuh.

Jadi kesempatan closing ini juga saya menilik GE saya, wah tak sangka naik banyak juga OV group saya bulan Mac 2014. Peningkatan hampir 50%. Bonus saya pula dijangka 4 angka sekali lagi, melebihi jumlah sebelum ini. Banyak tu. Tahniah kepada warga Ohsem Group. You did a great job.

Jadi untuk April 2014 saya mensasarkan sesuatu yang lebih besar, dan bermakna bukan untuk saya, tetapi untuk anak-anak susur galur Ohsem Group. 

Mengapa saya yakin?



Kerana mereka tahu apakah keinginan mereka masing-masing. Semuanya ingin berjaya sebagai jutawan.

Mempunyai matlamat yang jelas, sebahagian matlamat itu adalah untuk menyumbang kepada agama dan masyarakat di samping atas dasar kasih dan sayang kepada ahli keluarga.

Di samping itu juga kita mengorak langkah dengan mengikuti jejak langkah dan bimbingan orang-orang yang telah berjaya sebelum ini. Namakanlah siapa tidak kenal PM Cery Mamafaiz, Master Nur Laila dan Master Nur Zahirah. Dengan bimbinngan mereka ini saya yakin kami mampu pergi lebih jauh.

Ohsem Group juga sejak Januari 2014 telah banyak berkembang, semakin ramai membuka mata untuk serius bisnes dengan Shaklee, menambah susur galur yang mana ianya penting kerana bisnes Shaklee adalah people business.

Jika anda berminat untuk menyertai keluarga besar kami, anda sangat dialu-alukan menyertai kami. Namun perlu diingatkan, bisnes ini bukanlah mudah, ia memerlukan kerja keras dan fokus serta keinginan yang tinggi. Ini kerana kejayaan itu hanya untuk mereka yang kuat berusaha.

Saya hanya memberikan peluang, terpulang kepada anda untuk mencapai atau sebaliknya.

Peluang menyertai Shaklee untuk menjana pendapatan lumayan

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah? 

 https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner 
PM/SMS/Watsapp 0122195919 
Emel ahmad.raihanah@gmail.com 
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com 
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner Konsultansi percuma