Bina Rumah Impian Hasil Shaklee | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Saturday 25 January 2014

Bina Rumah Impian Hasil Shaklee

Semua orang tentu mahukan rumah sendiri kan. Bagi yang tinggal di bandar, adalah sukar mendapatkan rumah atas tanah pada harga yang berpatutan. Banyak rumah berharga RM500k ke atas sekarang ini terutama di Gombak, Bangi, Subang Jaya, Damansara dll. Kurang daripada itu mungkin kena cari di kawasan pedalaman sedikit daripada bandar seperti Kepong, Rawang, Sg Buloh dll.

Salah satu impian saya adalah membina rumah sendiri. Tak kisahlah design mewah atau sederhana, janji mampu milik. Kalau boleh daripada hasil pendapatan Shaklee saya. Tabung rumah saya harapkan dapat realisasikan impian ini pada tahun hadapan 2015.

Ini contoh design sederhana yang menjadi impian saya. Kalau nak design mewah pula camne?


Rumah 1 tingkat sahaja, saya penat nanti handle rumah besar sangat :)
Ini pula dapur idaman hati


Dapur idaman hati... color mungkin lain sikit


Ruang tamu idaman


Ruang tamu idaman


Bilik anak-anak bujang saya


Dekorasi Bilik Anak-anak lelaki saya
Tu je anganan saya hari ini :) Agak-agak berapa yang perlu saya sediakan untuk mendapatkan di atas ini? 

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma