Krisis Kewangan - Bersediakah Kita? | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Thursday 20 March 2014

Krisis Kewangan - Bersediakah Kita?

Semalam Sinar Harian ada siarkan pandangan Tun Dr Mahathir berkenaan ekonomi negara. Cuba baca sini


Tun Dr Mahathir
Menurut beliau Malaysia perlu bersedia berdepan dengan satu lagi krisis kewangan dunia yang dijangka berlaku berikutan kenaikan harga dan kurang kuasa membeli.

Tanya diri anda, adakah anda bersedia?

Saya bukan nak menakutkan tetapi saya cuma mengingatkan agar kita sama-sama mempersiapkan diri. Jangan pandang dari sudut negatif, tetapi pandang dari sudup positif. Selama ini kita mungkin berada dalam zon selesa. Namun sampai bila? Sedangkan anda sebenarnya tidak selesa. Adakah mencukupi dan adakah anda tidak terkesan dengan kenaikan harga barang?

Ya, duit bukan segala-galanya, namun duit perlu digunakan untuk segala-galanya. Fikirkan ini:



Setiap kesukaran, pasti ada peluang.

Mengapa Shaklee?

Shaklee telah mengamalkan sistem MLM sejak berpuluh tahun lalu. Di US, telah ada 3 generasi Shaklee disana yang telah menikmati passive income bersama-sama Shaklee. Di Malaysia pula, ada Master Shaklee yang telah bersama Shaklee selama 23 tahun, and still growing strong!

Wow. 

Ada seorang Master Shaklee pernah berkongsi dengan saya. Setakat ini dengan pendapatan bersama Shaklee beliau dan keluarga belum terkesan lagi dengan masalah ekonomi sekarang ni. Dan beliau cuma surirumah. Bayangkanlah...

Anda bagaimana?  Bagaimana pula ingin menjadi ahli?


Pilihan Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee
Jangan lama-lama sangat berfikir, peluang yang ada kena cepat grab. Boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut. Saya tak ambil ramai-ramai sangat sebab saya nak fokus kepada setiap anak-anak Shaklee saya. Supaya semua orang grow dengan hebatnya.

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma