Master Coordinator Celebration Nur Laila | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Monday 6 January 2014

Master Coordinator Celebration Nur Laila

Daripada nenek saya dalam Shaklee, Master Nur Laila. Beliau telah diraikan di Pullman By The Lake, Putrajaya, fully sponsored by Shaklee.

Apa tu Master Coordination Celebration? Credit Ainul.

Hah, saper2 tak tahu, pangkat Master Coordinator adalah rank tertinggi dlm Shaklee. Bila kita dh capai pangkat tertinggi dlm Shaklee, Shaklee akan bg penghargaan dgn menganjurkn Master Celebration. Ni ala2 graduation day camtulah... Seolah2 kita dh "graduate" & berjaya menggenggan "ijazah" dlm bisness Shaklee.

Oh ye.. Bukan sikit tau Shaklee sponsor. Setiap seorang Master, Shaklee peruntukan RM50k utk buat Master Celebration. 

Yg bestnya, Kita boleh pilih nk buat di mana2 hotel 5 Star di Malaysia, nk buat hari apa, pukul berapa.. Semua terpulang pd kita as long as within RM50k tu. Banyakkan!

Master Celebration ni pun ala2 Wedding Ceremony; kita dtg mkn & dgr pengantin berucap. FOC tau!!






Kehadiran semalam adalah juga 500 orang. Memang ramai. Saya hadir bersama-sama anak sulung saya. 

Sebenarnya kebanyakan warga Jutawan Shaklee merupakan orang-orang yang saya kenal di universiti dulu. Betapa terujanya saya, rasanya dah tak sabar nak berjaya macam mereka. 

Apabila melihatkan kepada kemelesetan ekonomi sekarang, ramai yang semakin hidup susah. Saya alhamdulillah masih mampu, tetapi saya mesti bantu orang lain juga untuk menghadapi ekonomi dengan teguh.

Saya juga rasa tidak adil terhadap anak-anak. Saya keluar kerja dalam 7.30 pagi setiap hari. Balik rumah dalam 6.30 petang. Selalunya memang rasa letih, sebab saya drive jauh, almost 1 jam perjalanan sehala. Malam memang saya berdoa selalu anak-anak tidur cepat. Tak baik kan? Tapi itulah yang saya buat hari-hari.

Anak sulung saya pula saya tak sempat nak tengok pembelajarannya. Pelajar lain dah laju dalam Buku Bacalah Anakku, anak saya masih bertatih dengan buku 3. Oh sedihny! :(

Masih awal di tahun baru ini, inilah azam saya. Saya mesti korbankan masa rehat saya. Untuk saya genggam kejayaan tahun ini. Doakan mama sayang!

Bagi anda yang ingin bersama-sama kami di Ohsem Group, sangat dialu-alukan. Mengapa kami? Sebab kami punya support group yang kuat dan kaedah yang digunakan telah terbukti berjaya. Tengoklah ramai Master dalam group Jutawan, ada 34 orang! dan kebanyakannya wanita muslimah. Anda berpurdah? Kami ada 2 orang muslimah berpurdah telah mencapai tahap Master. Bangga kan? Anda bila lagi? Jangan tangguhkan keputusan anda. Sertai kami sekarang!



Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?
https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog 
www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook 
www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma