Suplemen Penggalak Tenaga | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Saturday 12 April 2014

Suplemen Penggalak Tenaga

Ini adalah testimoni saya sendiri tentang suplemen untuk tenaga

Setahu saya dalam Shaklee ada beberapa suplemen pemberi tenaga (segera atau berpanjangan). Kecuali CoQHealth, yang lain memang habis saya cuba / makan. Apa kesannya?

1. Vitalea
Memang pemberi tenaga segera. Setakat ini hari-hari pun saya ambil, jadi susah juga nak pastikan testimoni berkenaan tenaga ni.

Vitalea terkenal dengan teknologi explotab yang menjana tenaga segera


2. Cinch Tea
Saya ambil cinch tea sejak setahun lalu bila saya rasa kerap letih. Bila balik rumah mesti tidur lepas magrib. Jadi saya cuba ambil cinch tea. Memang berkesan alhamdulillah.

Semalam saya tak ambil cinch tea, sebab saya tak tambah stok saya, jadi tiada cinch tea di rumah. Benda ni berlaku dengan izin Allah juga. Apa yang berlaku adalah lepas magrib saya terus tidur dengan anak-anak. Memang sukar nak bangunlah semalam, cuma gagahi jugalah untuk solat Isya dan solat tahajut serta update blog. Tapi lepas tu memang sampai pagi tidur.

Cinch Tea meningkatkan metabolisme dan sebagai penggalak tenaga


3. CoQHEalth
Saya baru ambil CoQHealth tengahari tadi. Memang penuh enegetik.Walaupun hadiri kursus petang tadi, mata saya memang celik. Dan badan mampu bertahan cergas walaupun tanpa cinch tea.

CoQHealth Plus membantu penghasilan tenaga pada sel


Apakata anda pula? 

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah? 

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner 
PM/SMS/Watsapp 0122195919 
Emel ahmad.raihanah@gmail.com 
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com 
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner 
Konsultansi percuma