Testimoni Shaklee Collagen Powder | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Sunday 11 August 2013

Testimoni Shaklee Collagen Powder

Ni saya nak bagi testimoni diri sendiri menggunakan SCP.

Saya memang tak pernah guna mana-mana kolagen. Apa brand sekalipun. Cuma pernah makan kolagen yang dibeli dari Sabah.

Saya mula makan SCP bulan puasa lalu. Lebih kurang 2 minggu lalu. Dan selepas 2 minggu ni apa yang saya perasan;

1. Sejak hari pertama lagi breastmilk memang banyak dan bertambah meskipun berpuasa.

2. Pori-pori kulit muka dah makin mengecil. Ehem, memang suka :)

3. Kulit semakin moist, kurang berminyak macam selalu. Ini lagi suka :)

4. Adakah kulit saya semakin memutih? Ehem, ni baru perasan je kot... hihih

Jadi anda yang masih terkeliru hendak pilih kolagen jenama apa, marilah cuba SCP. Memang berbaloi baloi dengan kualitinya. 

Satu produk hebat daripada Shaklee :D




Sapa-sapa yang nak 1 kotak, 2 kotak, 3 kotak atau lebih, boleh je. PM saya sekarang juga!


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.




Nak tahu harga Shaklee? Hubungi

Raihanah Ahmad
Shaklee Independent Distributor (864679)
SMS/Whatsapp 0122195919
Email: ahmad.raihanah@gmail.com