Set Ibu Hamil Shaklee | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Monday 22 July 2013

Set Ibu Hamil Shaklee

Anda sedang hamil? Anda tentu tertanya-tanya apakah supplemen terbaik bagi menemani perjalanan anda sepanjang mengandung. Jangan runsing, kerana Shaklee telah pun menyediakan supplemen untuk ibu hamil semenjak bertahun-tahun. Ianya juga selamat, boleh rujuk dengan doktor anda.

Set ibu hamil Shaklee mengandungi supplemen berikut:

1. Vitalea
Ia dapat membantu pertumbuhan tisu, mengelakkan anemia (HB rendah) yang boleh membawa risiko pendarahan yang serius sewaktu bersalin.

2. B complex
Merupakan suplemen antistress yang dapat membantu memberikan mood yang lebih ceria kepada ibu. Juga dapat mengelakkan kecacatan janin seperti spina bifida. Juga dapat membantu pembentukan sel-sel darah merah.

3. Vita C Chewable
Untuk mengelakkan gusi berdarah ketika hamil, juga mengelakkan mudah terkena demam dan selesema dan mencantikkan kulit.

4. ESP
Untuk membekalkan tenaga berterusan, memperbaiki sel, mencantikan kulit dan membantu memudarkan parut akibat stretch mark.

5. Ostematrix 
Bekalan kalsium untuk mengelakkan gigi dan tulang cepat reput. Mengelakkan rasa kebas dan kejang ketika sejuk. Dan membantu mengurangkan simptom gastrik.

6. Omega Guard
Diambil bagi trimester kedua dan ketiga. Membekalkan DHA untuk ibu dan membantu perkembangan otak bayi. Juga dapat memelihara sendi ibu.

Kredit zunaidah daud.

Nak tahu harga Shaklee? Hubungi

Raihanah Ahmad
Shaklee Independent Distributor (864679)
SMS/Whatsapp 0122195919

Email: ahmad.raihanah@gmail.com