Shaklee Bantu Dapatkan Kulit Anjal | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Sunday 15 June 2014

Shaklee Bantu Dapatkan Kulit Anjal

Bagi anda yang usia sudah 3 series, mesti runsing dan bimbang bila tengok kulit dah makin berkedut dan hilang keanjalannya. Bagaimana nak dapatkan kulit kembali muda, anjal dan semakin bertambah cantik? 

Nak cantik? Baca lagi artikel ni ok

Kulit berkedut, menggeleber, memang menakutkan. Sebab itu kaum hawa ni sanggup je menghabiskan duit mereka untuk menjaga kecantikan. Bidang kesihatan dan penjagaan kecantikan pula adalah yang paling menguntungkan sebab produk-produk kecantikan seperti bebas kedutan, bebas jerawat dan jeragat diperkenalkan.

Bahan penjagaan kecantikan ini pula datang dalam banyak bentuk, ada yang pil, minuman, krim atau suntikan. Tapi laku je. Almaklum bila dah terdesak atas kepentingan diri sendiri sanggup je. Pernah tak anda bertemu individu begini?

Kesan pengambilan ubatan kecantikan secara terburu-buru

Anda lebih cantik daripada mereka

Mereka ni selebriti. Bagi selebriti kulit yang cantik, anjal memang menjadi aset mereka. Sebab itu bisnes mereka. Tapi kita jaga kecantikan pun sebab diri kita, walaupun kita bukan selebriti. ini untuk keyakinan diri dan sayang suami :)

Antara bahan berbahaya yang dimasukkan ke dalam produk kecantikan adalah mercuri. Wah, dengar je pun saya dah seriau. Sebab masa saya belajar dulu, mercuri ni memang boleh mendatangkan racun kepada badan. Sampai boleh rosakkan buah pinggang. Bukan tu sahaja, ia boleh merencatkan perkembangan otak, mengganggu sistem saraf dan macam-macam lagi. Biasanya mercuri dicampur untuk hilangkan jeragat, tona tidak sekata dan masalah kedutan.

Untuk menyemak produk yang anda sangsi, anda boleh rujuk ke laman web KKM iaitu Quest3 Biro Pengawalan Farmaseutical Kebangsaan. Sebab itu sebelum anda ambil apa-apa produk kecantikan, pastikan dulu kandungannya selamat. Shaklee selamat tak? InsyaAllah Elak Produk Mengandungi Racun.

Saya dulu memang takla pentingkan kecantikan. Masa saya ambil suplemen dulu tu hajat dan niatnya memang untuk anak-anak. Tapi bila dah amalkan, bonus kulit jadi cantik, sapa tak suka kan. Salah satu suplemen kegemaran saya adalah Shaklee Collagen Powder.

Asalnya saya memang tak minat dengan kolagen ni walaupun popular. Saya try SCP pun sebab dikatakan boleh meningkatkan susu badan. Saya saja-saja suka-suka cuba. :) Bila dah cuba, saya tak boleh berhenti! Sebab memang jatuh cinta dah!

Anda boleh baca di sini posting saya terdahulu berkenaan SCP "Awet Muda Dengan Shaklee Collagen Powder".

Ok inilah gambar saya ambil sebulan yang lalu berbanding saya pada tahun 2011. Jelaskan nampak ketaranya perbezaan kedua-duanya?

Testimoni saya, kulit lebih berseri, cerah, bebas berminyak, lembap dan anjal 

Apa yang saya amalkan?

1. Shaklee Collagen Powder (SCP) - 1 peket sehari. SCP ni berbanding produk kecantikan lain memang lebih pantas bertindak, seawal 3 hari memang dah boleh nampak perubahan. Yang lain tu about 1 bulan juga. Untuk anjalkan kulit ni memang kerja SCP la.

2. ESP - ini untuk protein. Protein penting untuk pertumbuhan sel baru yang sihat serta menyingkirkan sel kulit yang telah mati.

3. Vita E Complex - ini elok untuk anti oksida, pudarkan parut.

4. Vita C Plus SR - ini untuk pertahanan badan, anti oksida di samping menjadikan kulit lebih berseri.

5. B Complex - sebagai anti stress, lancarkan peredaran darah.

Untuk tahu lebih lanjut berkenaan set kulit Shaklee anda boleh baca di sini  

Masalah Kulit? Tidak Lagi dengan Set Kecantikan Kulit Shaklee



Teruja tak? Ha, jomlah saya bantu anda juga untuk dapatkan kulit anjal, muda dan berseri. Nak raya dah tak lama ni, insyaALlah jika anda bertindak sekarang insyaAllah by raya boleh tampil gojes juga tau. Psst tanpa makeup pun anda memang boleh menyerlah berbanding mereka yang amalkan pemakaian make up. Cepat hubungi kami seperti maklumat tertera. :)

Set kulit Shaklee bantu anda lebih menawan dan gojes


Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah? 

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner 
PM/SMS/Watsapp 0122195919 
Emel ahmad.raihanah@gmail.com 
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com 
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma