Jadi Surirumah 7 Angka? | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Sunday 18 May 2014

Jadi Surirumah 7 Angka?

Anda mahu jadi Surirumah dengan pendapatan 7 angka?


Surirumah 7 angka pilihanku

Dah beberapa hari juga posting ni tertangguh, sebab masa kurang mengizinkan saya minggu lalu. Minggu lalu minggu yang sibuk juga buat saya. Di samping menganjurkan sesi G2G dengan group Ohsem saya, saya juga ambil alih sementara urusan commercial Taska saya. Jadi ada a few things yang saya kena sort out.

Diam tak diam, baru saya tahu rupanya taska saya dah ada untung bersih bulan-bulan! Alhamdulillah, sebelum ini boleh la sekadar tampung kos operasi, tapi beberapa bulan ni dah untung pun. Sebagai orang bisnes, berita ini memang memberi erti sangat besar. 

Ok, berbalik kepada Surirumah dengan pendapatan 7 angka. Hallo... u betul ke ni? Ada ke macam tu?

Sebenarnya dengan Shaklee saya dah dapat penyata cukai pertama saya. Dan ianya memang bercukai. Pendapatan saya tahun lalu dengan Shaklee adalah xxx. Saya confident pendapatan tahun ini akan bertambah 3 kali ganda. InsyaAllah

Tahukah anda dalam empayar Jutawan Muslimah Shaklee telah punyai 45 orang Master, iaitu pangkat tertinggi dalam Shaklee?

Bagi sesebuah MLM, bilangan rank tertinggi memang menjadi kayu ukur. Samada MLM tu mampu membawa anda pergi lebih jauh, ataupun anda hanya mampu berada di mana-mana rank sahaja. 

Katakan MLM xxx, bilangan yang telah naik rank tertinggi hanya 7 orang, berbanding Shaklee rank tertingginya saya rasa sudah melebihi 45 orang. Sistem mana yang lebih baik?

Dan surirumah dalam Shaklee ini daripada pelbagai rank, bermula Sen Supervisor. Mereka berhenti kerja semata-mata kerana tahu mereka boleh menjana pendapatan dengan Shaklee.

Anda tahu berapa purata pendapatan mereka? Walaupun mereka suri rumah, pendapatan mereka melebihi orang yang makan gaji. Memang boleh kecapi 7 angka pendapatan sebulan.

Anda tak percaya? Buat dulu, anda juga terpaksa berjaya seperti mereka.

Jika anda sedang mencari-cari pasif income atau side income, anda boleh pertimbangkan dengan Shaklee. Dan mengapa group Ohsem?

1. Kami berada di bawah naungan Master terkenal seperti Master Nur Zahirah, Master Laila dan PM Cery.

2. Online coaching kami melalui pelbagai medium sosial terkini.

3. Coaching kami merangkumi antaranya: marketing strategy, teknik pemasaran terkini, SEO, Adwords di samping lain-lain Master Checklist.

4. Kami bekerja bersama-sama dalam satu kumpulan, anda akan dibantu sehingga berjaya. Usaha anda sendiri harus tinggi.

Rasa teruja? Jom hubungi saya sekarang di alamat tertera di bawah.

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah? 

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner 
PM/SMS/Watsapp 0122195919 
Emel ahmad.raihanah@gmail.com 
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com 
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner 
Konsultansi percuma