Bantu Saya Untuk Membantu Anda | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Wednesday 24 July 2013

Bantu Saya Untuk Membantu Anda

Bantu saya untuk membantu anda....

Pelik tetapi benar! Ya itulah perasaan yang saya rasa sekarang...

Saya sangat teringin membantu anda di luar sana yang sedang menghadapi kemelut dan dilema kehidupan:

1) Dihimpit kos sara hidup yang tinggi
2) Tiada pilihan untuk menjaga anak2 di depan mata kerana terpaksa keluar bekerja
3) Terpaksa bekerja makan gaji dgn gaji yang kurang dari RM2K sebulan disebabkan tiada kelayakan yang bersesuaian
4) Terpaksa meneruskan kehidupan bekerja walaupun terpaksa duduk berjauhan dengan suami
5) Tidak mampu memiliki rumah sendiri kerana kurang berkemampuan ditambah dgn harga rumah yang melampaui batas
6) Dihimpit beban hutang yang tinggi sejurus selesai pengajian (pinjaman PTPTN/ kereta/ rumah sewa/ duit belanja ibu ayah di kg)

dan banyak lagi kemelut yang dihadapi oleh generasi muda masa kini i.e sahabat2 yang seusia atau lebih muda dr saya.

Percayalah..saya faham sangat dgn keadaan anda semua...kerana saya juga menghadapi dilema yang sama seperti di atas suatu masa dahulu.

Saya faham perasaan golongan wanita yang sudah mendirikan rumahtangga..kebanyakannya berkeinginan membesarkan anak2 di depan mata, mengikut acuan sendiri. Tetapi apakan daya..kita TIADA PILIHAN melainkan bekerja.

Kerana itu, sahabat2...saya ingin membantu anda. Adilkah saya bila melihat rakan2 saya masih tiada pendapatan yang cukup untuk menampung kehidupan mereka, sedangkan saya tahu masih ada pilihan buat mereka untuk keluar dr kemelut ini??


Jom kita sama-sama, help me to help you.

Hubungi saya jika anda berminat menjana pendapatan 2-3-4-5-6 angka sebulan.


Nak tahu harga Shaklee? Hubungi


Raihanah Ahmad
Shaklee Independent Distributor (864679)
SMS/Whatsapp 0122195919
Email: ahmad.raihanah@gmail.com