Kurangkan Masalah Dengkur Dengan Shaklee | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Wednesday 19 February 2014

Kurangkan Masalah Dengkur Dengan Shaklee

Ini ada satu berita gembira. Mak saya beritahu ayah dah kurang sikit bunyi dengkurnya.

Bayangkanlah dah berpuluh tahun hidup bersama, mak memang sabar je la dengan bunyi dengkur. Saya pun ingat dulu-dulu jika saya terbangun di tengah malam sebab bermimpi saya akan tidur di bilik mak dan ayah. Walaupun begitu saya tetap tak boleh tidur, sebab bunyi dengkur sangatlah kuat.

Saya mula beri ibu bapa saya menggunakan Shaklee bermula awal tahun lalu. Dan menurut mak, masalah dengkur macam dah kurang. Lena sikit tidur nya.

Apa yang ayah ambil?

Banyak suplemen yang beliau ambil sebenarnya, salah satunya adalah Vita E dan Lecithin.



Kebaikan Vita E untuk masalah berdengkur

Vita E mempunyai antioksida dan membantu proses pengangkutan oksigen dalam darah. Ia mampu mengatasi masalah dengkuran dengan membantu melancarkan saluran pernafasan semasa tidur. Vitamin E membolehkan hemoglobin dalam sel darah merah untuk membekalkan oksigen ke seluruh tubuh dengan efisien.

Lecithin pula merupakan pemecah dan pembakar lemak, seperti yang kita tahu berat badan berlebihan menyebabkan kita berisiko tinggi untuk berdengkur.


Faedah Lecithin turut membantu masalah dengkur

Alhamdulillah, saya gembira membantu ibu bapa menjadi lebih sihat. Tapi kenalah bersabar juga ya.
Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma