Car Bonus Shaklee | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Tuesday 18 February 2014

Car Bonus Shaklee

Dalam entri sebelum ini ada saya ceritakan Shaklee menawarkan 3C dalam bisnes plan iaitu:

1. Cash Bonus
2. Car Bonus
3. Convention (6 stars fully sponsored trip - locally and overseas)


3C dalam Shaklee

Untuk car bonus, Shaklee akan bagi RM setiap bulan. Ini merupakan insentif tambahan jika ahli berjaya membuat sales dalam jumlah tertentu dalam tempoh 4 bulan berturut-turut. 

Contohnya bonus Cash anda dapat RM10,000. Car bonus adalah RM2,000. Jadi jumlah Shaklee masukkan di dalam akaun ada pada pertengahan setiap bulan adalah RM12,000. Ini adalah untuk tabung kereta, jika anda hendak beli kereta idaman dengan menggunakan duit itu atau sambung bayar kereta sediada. 

Jika belum bercadang hendak beli kereta, duit boleh simpan dulu. Jika tak mahu beli kereta pun boleh, tiada paksaan kena beli kereta juga. Jadi terpulang kepada kita samada hendak menggunakannya atau sebaliknya.

Lebih menarik, Car Bonus ini akan terus meningkat dan meningkat. Ada leader kami yang car bonus sahaja mencecah RM10 ribu. Menarik, kan. Syaratnya, kenalah ikut cara kami dalam group Jutawan.

Bonus Shaklee memang tidak tetap setiap bulan seperti jika bekerja pejabat. Ini kerana bonus Shaklee akan bertambah setiap bulan selari dengan usaha anda.


Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma