Shaklee Membantu Meningkatkan Kesihatan Anda | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Tuesday 26 November 2013

Shaklee Membantu Meningkatkan Kesihatan Anda

Semalam semasa menghadiri latihan PM di Grand Dorsett, kebetulan ada booth checkup kesihatan oleh pelajar medikal dari Segi College.

Saya mempunyai gen diabetes (sebab mama saya diabetes, tetapi tahap terkawal). Semasa mengandung 2x kedua-duanya saya mengalami GDP iaitu diabetes semasa mengandung. Selepas mengandung, melalui ujian ternyata saya belum dijangkiti diabetes, tetapi potensi itu memang ada.

Saya makan seperti biasa semalam, lebih2 lagi latihan di hotel, memang makan terlebih. Berdasarkan ujian semalam, tahap glukos saya 3.6 (selepas makan). Wah memang best rasa, sebab setahu saya selalunya tahap glukos saya selepas makan biasanya 5++ atau memang tak pernah rendah daripada 4. Alhamdulillah.

Tekanan darah pun memang sangat bagus.

Alhamdulillah.
 — feeling great


Untuk sebarang pertanyaan/order sila hubungan kami melalui pelbagai rangkaian sebagai alternative anda
https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog 
www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook 
www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma