Kenapa Shaklee Get Clean Adalah Terbaik? | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Thursday 15 August 2013

Kenapa Shaklee Get Clean Adalah Terbaik?

Jag Penapis Shaklee Get Clean telah terbukti lebih baik dalam menghapuskan bahan cemar air dengan harga yang sangat kompetitif. Ia mengeluarkan plumbum, Britta dan PUR. Ia membersihkan dua kali ganda gelen air setiap penapis (80 tidak 40) dan boleh digunakan sehingga 4 bulan.

Anda perlu dua kali ganda harga semua penapis air yang lain di luar sana untuk perbandingan yang baik untuk water pitcher Shaklee. Tetapi, walaupun begitu anda masih tidak mempunyai banyak manfaat lain, seperti air bersih.

Water pitcher ini dibuat dari plastik BPA free, tidak pasti jika "orang lain" di pasaran, tetapi kesucian air adalah isu yang BESAR, tanpa mengira. Shaklee tidak akan menggunakan perak dalam penapis sebagai stat bakteria walaupun persatuan kualiti air di Amerika Syarikat meluluskan menggunakan perak dalam penapis air.

Saintis Shaklee percaya menggunakan perak dalam penapis air adalah tidak selamat. Perak digunakan dalam Britta. Perak adalah logam yang kita mungkin perlu kesan, tetapi tidak jumlah yang besar. Ia boleh terbentuk di dalam otak anda seperti semua logam berat dan menyebabkan pelbagai masalah.

Sistem Air Bersih Shaklee adalah satu-satunya pepejal blok penapis karbon di pasaran (untuk penapisan lebih baik) dan penapis ini sesuai dengan perumahan yang boleh diguna semula, jadi tidak ada plastik untuk buang setiap perubahan penapis. Apa yang kita mahu, air bersih?




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



Nak tahu harga Shaklee? Hubungi


Raihanah Ahmad
Shaklee Independent Distributor (864679)
SMS/Whatsapp 0122195919
Email: ahmad.raihanah@gmail.com