Jutawan Shaklee - Vision Board 2014 | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Wednesday 29 January 2014

Jutawan Shaklee - Vision Board 2014

OK ini adalah posting sambungan kepada yang telah saya tulis sebelum ini. Saya ada cerita berkenaan pentingnya kita perlu ada vision board. Sekarang saya nak tunjukkan adalah vision board saya


Banyak yang saya nak achieve tahun ini. Yang terbesar adalah untuk pembiayaan buat rumah sendiri dan juga untuk jadi juga WAHM by Disember 2014 ini. Sebab tahun depan si sulung saya dah 7 tahun. Sekolah dah serius, tak boleh main-main dah. Bila masih bekerja saya tak sempat nak tengok homeworknya. :( SAYA MESTI WAHM juga tahun ini, insyaAllah. Justeru income saya MESTI at least RM20k by Ogos 2014 ni.

Seterusnya saya bercita-cita hendak hantar anak saya ke sekolah private apabila si sulung menginjak Tahun 1 tahun depan. Bila masuk sekolah private, tentulah yuran pun gedebak gedebum juga kan. 

Itu saya. Selain itu saya juga berusaha juga untuk memastikan susur galur saya juga dapat mengecapi 4 atau 5 angka sebulan. Bisnes Shaklee adalah tentang sharing dan bagaimana kita membantu orang lain untuk berjaya. 

Sekiranya anda berminat menyertai Ohsem group, anda dijemput menghubungi saya. Saya hanya perlukan 4 orang sahaja untuk dilatih. 2 tempat masih kosong. Jangan sembang je, cepat ambil tindakan sekarang.



Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma