Promo Menarik Oktober 2014 ESP dan Mealshake | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Thursday 2 October 2014

Promo Menarik Oktober 2014 ESP dan Mealshake

Teruja juga dengan September 2014, tapi lagi teruja dengan Oktober 2014. Promo menarik bulan ini iaitu promosi ESP Beli 6 dapat 7 dan Mealshake Beli 3 dapat 4.

Promosi ESP Beli 6 dapat 7

ESP memang popular di kalangan rakyat Malaysia yang megenali Shaklee. Banyak kebaikan yang boleh dimanfaatkan daripada ESP. 


Antara link artikel saya yang boleh dijadikan rujukan:

1. Atasi Diabetes semasa mengandung
2. Suplemen Untuk Ibu menyusu
3. Perbezaan ESP, Mealshake dan Cinch Shake
4. ESP bantu kecutkan cysts
5. Tingkatkan kesuburan dengan ESP
6. ESP untuk kecantikan kulit
7. Kurangkan gemuk air dalam masa singkat
8. testimoni set bersalin / berpantang Shaklee
9. pudarkan stretch mark
10. Hilangkan jerawat dengan cepat
11. Set puasa shaklee


Promo oktober esp dan mealshake
ESP sesuai untuk semua




Promosi Mealshake Beli 3 dapat 4

Beli sambil menderma! Promo Mealshake ni selama 2 bulan, bakal berakhir pada 31 Oktober 2014. Mealshake memang popular sebagai makanan tambahan kanak-kanak. Antara link artikel yang boleh dijadikan rujukan:

1. 10 Sebab Mealshake Terbaik Untuk anak-anak
2. Atasi sembelit di kalangan kanak-kanak
3. Cara naikkan berat badan
4. Rawati Ekzema
5. Testimoni Mealshake
6. Mealshake untuk anak cerdas dan sihat
7. Mealshake untuk semua
8. Set Puasa Shaklee
9. Cara penyediaan Mealshake

Promo oktober esp dan mealshake
Promo Mealshake membeli sambil menderma


Jaminan kami

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam

1. Selamat
2. Semulajadi
3. Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.

Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?


Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran


Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Gombak, Kuala Lumpur dan Subang Jaya (USJ). Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran


Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Cara Order Shaklee ESP Promosi Beli 6 Percuma 1 Hanya Bulan Oktober 2014

Saya telah kongsikan kepada anda promosi bulan ini, untung bagi sesiapa yang merebutnya. Jom. Hubungi saya supaya saya dapat bantu anda dan keluarga lebih sihat.

Jika anda juga mendapatkannya, anda boleh hubungi saya:

SMS / Watsapp :0122195919 
SID: 864679