Elak Sembelit dan period pain dengan Ostematrix Shaklee | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Monday 28 April 2014

Elak Sembelit dan period pain dengan Ostematrix Shaklee

Saya memang pengguna tegar Ostematrix. Biasanya ambil 4 biji sehari setiap hari sebelum tidur. Bangun tidur memang fresh, aktif sepanjang hari dan tiada sembelit. Semasa period pun tiada period pain.

Dijadikan cerita, dah sebulan bekalan Ostematrix saya habis. Saya pula melewat-lewatkan tambah stok Shaklee saya, memang skip Ostematrix buat beberapa minggu. 

Saya period minggu lalu, aduh ada pula period pain. Dah lama tak rasa macam tu, period pain ni macam dah tiada dalam kamus hidup. Sekarang ia muncul semula sebab kes tak ambil Ostematrix. Haish

Saya juga mudah letih, malas bangun pagi dan rasa macam sleepy head je, rasa macam nak tidur seharian. Pastu memang senang sangat sembelit. Selalunya saya pagi-pagi dah membuang dulu. huhuh memang jenuh la. 

Semalam stok saya dah sampai, apalagi sebelum tidur makan dulu 4 biji Ostematrix. Semua ini datang daripada Allah juga. Pagi-pagi bangun memang segar, dan pagi-pagi lagi dah membuang. Alhamdulillah. Senyum!


Ostematrix lebih daripada Kalsium

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma