Shaklee mahal? | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Saturday 8 March 2014

Shaklee mahal?

Semalam ada yang PM saya. Suami beliau pengguna set resdung, katanya Alhamdulillah memang ok sangat guna Shaklee. Sebenarnya set resdung ni sale pertama suami saya. :)

Kata beliau lagi, terasa nak beli produk Shaklee yang lain-lain tetapi mahal. Alamak.. mahal ke? Belum apa-apa lagi dah kata mahal. 

Anda pernah membeli suplemen? Di farmasi-farmasi ada banyak suplemen dengan macam-macam harga. Pernah tak anda bandingkan satu-satu? Saya tak pasti suplemen lain, tetapi keluaran Shaklee telah diuji sebanyak 300++ kali sebelum dipasarkan, menggunakan kandungan semulajadi, tanpa kandungan haiwan, tanpa semua bahan kimia yang merbahaya dan terbukti selamat. Salah satu produk paling lama Shaklee adalah Vitalea, berusia hampir 100 tahun selepas penciptaannya. 

Mari lihat jadual berikut


Penggunaan Vitamin Shaklee boleh mencapai bulan-bulan

Ha tu dia, nampak tak. Meskipun didakwa mahal, tetapi bila dilhat semula ianya lebih murah dari segi harga, tak padan dengan kualitinya yang tinggi tu. Nak lagi murah? Mendaftarlah jadi ahli Shaklee.

Sentiasalah ikuti kami kerana setiap bulan Shaklee menawarkan promosi bagi produk-produknya. 1 bulan 1 produk yang akan dipilih untuk promosi. 

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma