Alhamdulillah Bonus Februari 2014 dah masyuk! | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Sunday 16 March 2014

Alhamdulillah Bonus Februari 2014 dah masyuk!

Alhamdulillah Jumaat yang lalu bagi pengedar Shaklee selamat menerima bonus masing-masing hasil kerja keras bulan Februari 2014 yang lalu. Tak terkecuali saya! Alhamdulillah syukur Allah. 

Bulan Februari 2014 lalu ramai yang telah menyertai group saya untuk serius dengan Shaklee. Saya bukan nak ambil ramai-ramai, cukuplah 2-3 orang dahulu supaya saya pun boleh fokus. Saya sentiasa berdoa mereka ini akan juga dapat menikmati bonus 4 - 5 angka seperti yang dinikmati kami semua. 

Tapi kena kerja keraslah ok! InsyaALlah kejayaan akan menanti bagi orang-orang yang berusaha.

Bulan Mac 2014, saya target lebih lagi daripada Februari 2014. InsyaALlah. jom usaha!

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma