Testimoni set menyusu dan set berpantang | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Monday 5 August 2013

Testimoni set menyusu dan set berpantang

Semalam saya close order dengan customers dari bukit sntarabangsa. Beliau mengadu isterinya yg baru 3 hari bersalin secara czer tiada langsung susu meski tela menggunakan produk bersalin @@way.

Saya terangkan dulu berkenaan konsep demand n supply serta keperluan meminum air yang banyak. Beliau akhirnya mengambil set bersalin dan menyusu serta tambahan vita e, omega guard, collagen,  dan performance drink.

Hampir bernilai rm1000 dengab free nembership.

Hari ini saya datang lagi ke rumahnya untuk menghantar beg bisnes shaklee. Beliau kata susu dah mula ada. Happy nampak.

Alhamdulillah shaklee telah membantu ramai yang memerlukan dan kesannya bermula selepas 1 hari pengambilan pun.

Ini kerana shaklee telah melalui pelbagai ujian klinikal dan selamat serta terbukti berkesan. Ia juga telah digunakan oleh ibu2 sejak 55 tahun lalu.

Set berpantang ini juga turut digunakan oleh adik ipar saya kini. Meski baru seminggu bersalin beliau sangat bertenaga, wajah dah memerah, dan penting sekali susu pun banyak walaupun liang susu baru terbuka 2 liang.

Hmm itu kisah mereka. Anda bila lagi? Hubungi saya sekarang untuk dapatkan stok anda.

Raihanah
0122195919