Sertai kami di Ohsem Group - Kisah G2G | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Thursday 15 May 2014

Sertai kami di Ohsem Group - Kisah G2G

[Get2Gather Ohsem Group]

Alhamdulillah buat julung kalinya saya dapat kumpulkan ahli kumpulan Ohsem Group yang di bawah seliaan saya setelah mungkin lebih setahun ditubuhkan.

Kenapa Ohsem

Ohsem asalnya daripada perkataan "awesome" yang bermakna hebat. Orang Malaysia telah ringkaskan awesome kepada Ohsem. Maksudnya tetap sama, hebat.

Ya hebat. Siapa hebat?

Insan-insan di dalam group kami semuanya hebat-hebat

1. Mereka ibu bapa yang ohsem
2. Mereka miliki anak-anak dan ahli keluarga yang ohsem
3. Mereka miliki niat untuk berjaya yang ohsem
4. Usaha mereka untuk berjaya memang menambahkan lagi ohsem mereka
5. Mereka pengedar Shaklee yang ohsem

Berbalik kepada gathering pertama kami. Inilah pertama kali saya bercakap sharing ilmu dengan anak-anak saya dalam Shaklee. Sebelum ini secara online semata-mata.


Saya sedang membuat pembentangan

Alhamdulillah saya sediakan sendiri slide pembentangan saya, Master Nur Zahirah tolong review juga. Selain itu, sesi kami ini mendapat penampilan istimewa daripada PM Cery Mamafaiz. Memang ohsem sangat, kami memang bertuah. Sapa-sapa yang tak attend tu memang rugi.


Kemungkinan kami akan buat secara berkala. Saya dah boleh nampak gathering seterusnya akan bertambah 3x ganda bilangan peserta tu.

Jika anda ingin menjana pendapatan sampingan atau ingin mengetahui bagaimana membuat pasif income, jemputlah hubungi saya dan anda dialu-alukan untuk menyertai Ohsem Group.

Jom tengok gambar-gambar :)

Komen-komen dari Master Nur Zahirah dan PM Cery. Kembang semangkuk saya :)

Kami Ohsem group

Free gift yang diperolehi peserta ke program tersebut. Mealshake tu adalah hadiah kuiz. Lumayan betul hadiah kuiz pun.


Hasil tangkapan peserta 

PM Cery personal coaching peserta cilik

Ini pula adalah hadiah PM Cery kepada saya. Masuk ini, dah 2 kali beliau hadiahkan saya. Terharu jadinya. Semoga beliau murah rezeki selalu.

Hadiah daripada PM Cery

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah? 

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner 
PM/SMS/Watsapp 0122195919 
Emel ahmad.raihanah@gmail.com 
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com 
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner 
Konsultansi percuma