Program 3C Shaklee | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Thursday 16 January 2014

Program 3C Shaklee

Dalam Shaklee menawarkan program 3C

C yang pertama adalah cash. Bagi setiap points yang terkumpul pengedar akan dibayar sejumlah wang. Bukan itu sahaja, Shaklee juga membayar pengedar sekiranya naik rank dan juga berjaya membantu anak-anak naik rank. Bisnes Shaklee umpama keluarga.


Bonus Shaklee setiap bulan

C yang kedua adalah car. Pada certain level, pengedar akan diberikan insentif kereta. Haa... bukan senang nak suruh orang bayarkan installment kereta kita kan. Seolah-olah dapat kereta percuma. 


Shaklee membayar car payment secara bulanan
C yang ketiga adalah convention. Pengedar Shaklee boleh kumpul point untuk dapat percutian yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Kita bawa duit belanja sahaja. Dan percutian ini adalah kelas pertama tau, menginap di hotel 5 bintang. Contoh percutian di Europe hujung tahun 2013 lalu mereka menginap di Hotel Hilton lagi. Di Paris menginap di Hotel Pullman, Sapa nak bagi macam ni kan.



Percutian kelas A setiap tahun
Baru-baru ini semasa MasCel Master nur Laila, President Shaklee Malaysia memaklumkan tambahan 3C dalam Shaklee.

LAGI 3C dalam Shaklee (selain CASH, CAR, CONVENTION)

- CAREER
- CARE
- COMPLETE

Career - Shaklee sebagai kerjaya yang boleh diwariskan pada anak-anak. Tak semua kerjaya boleh diwariskan. Kalau kita keje engineer di sebuah company hari ni, kita tak dapat nak suruh company tu amik anak kita pulak nanti keje menggantikan kita. Dgn Shaklee, kita oleh wariskan bisnes ni (kerjaya ni) pd anak cucu kita... eh bukan bermakna anak cucu kita tak boleh keje lain, boleh.. masa tu income daripada bisnes ni akan jadi passive income mereka.

Care - company yg care kita.. company yg baik. company yg prihatin.

Complete - sihat dapat, duit pun dapat. BONUS bila berada dlm empayar Jutawan, insya Allah utk kejayaan dunia & akhirat.
Peluang dalam shaklee.. sama rata utk semua... takde quota kata khas utk WAHM sahaja. or org yg kulit putih hidung mancung je... takde.. takde specific quota.. 

So sekarang anda pilih.. nak hidup dalam kemiskinan atau kekayaan
kaya ni bukan dari segi harta wang ringgit je.. miskin pun bukan dari segi wng ringgit je.. ada mcm2 bentuk

jadi kalau anda betul2 pilih shaklee.. alang2 dah memilih shaklee as bisnes.. maka teruskan USAHA SAMPAI BETUL2 kaya .. at least CABAR DIRI kat TAHAP 10K sbulan.. step by step.. CABAR DIRI sampai level tu 


Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?
Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma