Program Diet Shaklee | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Friday 19 July 2013

Program Diet Shaklee

Program diet Shaklee merupakan program hebat yang jarang diketahui ramai. Gabungan 3 kombinasi produk ini jika diambil dalam tempoh yang disarankan dengan komitmen yang tinggi memang mampu memberikan hasil yang menggembirakan. 

Pertama: Detox
Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, baru badan dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Bagi proses detox, anda boleh memilih samada Alfalfa atau Herblax, terpulang pada bajet anda. Kedua-duanya sesuai bagi mereka yang mengalami masalah sembelit, namun herblax tidak digalakkan kepada ibu menyusu kerana bimbang kesan terhadap bayi.

Kedua: Protein
Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sehingga 35%. Protein juga mengelakkan berlakunya diet yo-yo dan dapat menghalang kenaikan berat badan semula dengan mudah.

Anda boleh memilih samada Cinch shake atau ESP bagi tujuan ini. Bagi ibu menyusu adalah digalakkan untuk memilih ESP. Cinch pula mengandungi lebih kandungan lucien iaitu agen untuk membina otot. Justeru badan tidak akan menggeleber.

Ketiga: Bakar
Untuk memecahkan lemak-lemak. Anda boleh memilih pilihan di antara Omega guard dan Lecitin. Lecitin dinamakan pengemulsi semulajadi kerana mempunyai kesan melekat pada lemak dan seterusnya  mencegah lemak melekat di dinding.  Lecithin tidak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

Gabungan ketiga-tiga produk ini sangatlah berkesan dan telah memberikan hasil yang menggembirakan ramai orang dengan syarat anda mesti menjaga pemakanan.






Nak tahu harga Shaklee? Hubungi


Raihanah Ahmad
Shaklee Independent Distributor (864679)
SMS/Whatsapp 0122195919


Email: ahmad.raihanah@gmail.com