Projek Bonus Raya: Jadilah Ahli Shaklee Sekarang! | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Wednesday 2 July 2014

Projek Bonus Raya: Jadilah Ahli Shaklee Sekarang!

Sapa nak bonus raya?

Offer buat seluruh ahli shaklee! Tapi hanya pada yang "bijak" gunakan peluang yang ada.. bayangkannnn.. yang start 0 pon shaklee nak bg rm568 angpau raya! Ada yang sampai rm6700 tauuu..haa..tau kira tak ni? Orang bijak memang pandai amik peluangg okei!

Surplus Enrollment Cash Incentive
Move up rank Cash Incentive

Bagi yang belum bisnes lagi..kalau join..dan ajak kawan pulak join..ada special deal dari shaklee untuk anda!:)

Ok, sekarang saya tak pikir lain..hanya:

1. Nak bantu anak saya (1st level sahaja) yang distributor untuk naik supervisor, senior supervisor dan coordinator. 

2. Nak bantu sesape yang belum jadi ahli shaklee, tapi nak merasa pendapatan 4 angka bulan ni..


Jadilah Ahli Shaklee Dengan Free Membership

Syaratnya: betol2 nak! Sepenuh hati. Dan ikut apa yang saya tunjuk ajar bulat2. 

Boleh hubungi saya untuk saya tunjuk jalan..saya just open untuk 15 orang terawal. 

Hubungi saya 0122195919

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah? 

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner 
PM/SMS/Watsapp 0122195919 
Emel ahmad.raihanah@gmail.com 
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com 
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner 
Konsultansi percuma