Kepentingan Suplemen Selepas Keguguran | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Sunday 20 April 2014

Kepentingan Suplemen Selepas Keguguran

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua

Saya baru tahu dalam Facebook dah boleh schedule post. Entah bila mula kan. Tapi alhamdulillah boleh dah berfacebook walaupun sibuk bekerja.

Ok ni saya nak cerita tentang hari semalam. Paginya seperti biasa bawa anak-anak ke Giant untuk main sambil beli barang dapur. Tiada yang menarik pun. Anak-anak macam biasalah excited lebih kan sebab dapat main. Selain tu aim saya semalam nak beli recharged lampu. Ini sebab pengalaman Jumaat malam tu taman kami bergelap untuk 4 jam bermula 11.30 malam hingga 3.30 pagi.

Bayangkanlah lama. Mama memang tak boleh tidur lah sebab kipaskan anak-anak. Nak cari recharged fan takde, yang ada lampu. Takpe, beli dulu lampu ni. Kipas beli kemudian di kedai elektrik lain.

Selain itu juga ada terima panggilan daripada seorang ini. Suaranya dah memang menunjukkan beliau tengah lemah. Rupa-rupanya beliau baru lepas keguguran. Memang lemah suaranya, kesian saya dengar. Jadi saya pun consult beberapa produk untuk beliau, dan saya janji boleh COD petang ini.



Jadi petang semalam saya pergi jumpa beliau di UM. Orangnya tinggi lampai, memang nampak lemah sikitlah. Dah 2 hari keguguran, kalau hanya bergantung kepada ubat memang lambat sikit sembuh. Saya ada pengalaman juga keguguran, iaitu kandungan pertama. Tapi saya tak perlu cuci sebab keluar habis. Pengalaman itu juga mengajar walaupun keguguran memang kena juga berpantang.

Ini kerana selepas keguguran, anda turut kehilangan darah (walaupun tidak sebanyak bersalin biasa), dan ia sebenarnya lebih kurang bersalin juga. Jadi badan anda perlukan nutrisi yang seimbang untuk badan kembali bertenaga. Lebih penting lagi menyediakan badan anda untuk hamil kembali selepas keguguran tersebut. Antara produk penting untuk keguguran adalah:

1. Vitalea - untuk tenaga dan menambah darah
2. ESP - untuk protein dan memperbaiki sel
3. Zinc - untuk cepat pulih luka
4. B Complex - untuk khasiat Asid folik, penting untuk menyediakan badan untuk kembali hamil, anti stress
5. Vita C - khasiat vitamin C, tingkat imun badan
6. Ostematrix - untuk khasiat kalsium magnesium

Sebab produk yang beliau ambil tu agak banyak, saya cadangkan beliau mendaftar sebagai ahli terus. Apa manfaatnya?

1. Dapat beli produk pada harga ahli seumur hidup
2. Dapat menikmati rebet pembelian dengan minima 150uv setiap bulan. Makin banyak uv terkumpul makin banyak bonus diterima
3. Tak perlu maintain sales untuk akaun kekal aktif
4. Berpeluang buat bisnes jika nak.

Untuk buat bisnes memang kita arrange lain lah sebab kita ada secret group dan consultansy.

Siapa group Ohsem ni?

Kami bernaung directly di bawah Master Nur Zahirah > Master Nur Laila > PM Cery. Setahu saya tahun ini Master Nur Laila akan ditabalkan juga sebagai PM Nur Laila, insyaAllah Jun 2014 ini. Master Nur Zahirah pula telah menggenggam pendapatan bulanan 6 angka sejak Mac 2014 yang lalu.

Kami ada orang-orang hebat bersama-sama kami untuk bimbing anda turut berjaya. Hubungi kami sekarang.

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma