Anda sakit buah pinggang? Takut bergantung dengan dialisis? | Vitamin Cerdik Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Generic License.

Monday 21 April 2014

Anda sakit buah pinggang? Takut bergantung dengan dialisis?

Pada saya benda yang baik elok kita sebarkan. Takdelah pula saya nak keep secret pulak kan, sebab membantu orang kembali sihat lebih utama bagi saya.

Kisah penyembuhan Vivix - buah pinggang sembuh, dan transplant dibatalkan.

Karen Sandifer, bekas penyelia Home Health Care, berkongsi kisah ini mengenai Brandy (sahabatnya) dengan Vivix. Brandy dah bersedia untuk berikan satu buah pinggangnya kepada suami kerana suaminya mengalami kegagalan buah pinggang tahap 4 dengan buah pinggang polisistik.

"Tony mula mengambil Vivix sejak Februari 2009 dan cuba teka? Kami pergi berjumpa pakar buah pinggang untuk membuah ujian supaya saya boleh berikan buah pinggang dan sebahagian hati saya, kerana dia berada pada tahap tinggi (4) kegagalan buah pinggang dengan buah pinggang polisistik."

"Jika tahap 5 anda perlu dialisis untuk terus hidup. Jadi kami mahu melakukan pemindahan organ sebelum dia terpaksa hidup dengan dialisis." 

"Apabila mereka melakukan ujian darah, kami diberitahu yang dia berada pada tahap 2 atau tahap 3 rendah, dan seterusnya menghentikan dia dari meneruskan diet untuk buah pinggang, dia tidak memerlukan ubat-ubatan untuk tekanan darah lagi dan boleh menikmati hidupnya kembali, kerana dia mempunyai masa bertahun lagi sebelum perlu memikirkan untuk menjalani hidup dengan dialisis! Berdasarkan kata pakar yang berunding dengan kami, kesemua mereka mengatakan tiada penawar!

Sumber

Di bawah ini pula ada testimoni daripada rakyat Malaysia sendiri. Vivix membantu warga tua dengan sakit buah pinggang.

Testimoni vivix untuk pesakit buah pinggang
Jika anda atau orang tersayang mempunyai penyakit kronik, tidak rugi jika melabur pada suplemen yang disokong penyelidikan dan sains moden. 

Vivix merupakan tonik anti penuaan yang berupaya mengembalikan tubuh sehingga 25 tahun lebih muda. 

Jika kita boleh berusaha sehabis upaya, kekesalan kita mungkin sedikit berbanding jika kita diberi peluang untuk mencuba sesuatu yang mungkin membantu, tetapi kita melepaskan peluang tersebut.

Untuk membaca lanjut tentang Vivix, boleh klik label Vivix di sebelah kiri anda, dengan setiap pembelian Vivix anda mendapat pos percuma. 

Pada saya, dengan khasiat Vivix, memang rugi jika anda tidak mencubanya, yelah ia merawat penyakit dan pada masa yang sama awet muda pula tu. 

Sarapan saya setiap hari, ESP + Milo + Vivix + Shaklee Collagen Powder
Saya memang tak lepas mesti ambil setiap pagi.

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma